سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهنما

اگه خواستی بهم زنگ بزن به خونه یا موبایل نتونستی  پیامک بفرست نشد آف بذار تازه میل هم دارم  وب لاگ هم هست میتونی کامنت بذاری  نامه هم که قدیمی شده بی خیال اگر هم نخواستم راه همشون رو میبندم که تو نتونی بهم پیام بدی به همین راحتی مث من که دیروز می خواستم همشون رو ببندم ولی امتحانی گفتم بذار باشن

اما اگه همه اینا باشن ولی کسی بهت پیام نده یا کسانی که پیام میدن به این خاطر باشه که ازت چیزی میخوان چی؟   اونوقت باید بشینی واز بی وفایی خلق زار زار گریه کنی!!!!! تحویل بگیرید ما رو!!!!! 

 

آقا نمی خواد ما رو نحویل بگیرین ولی دستم نندازین لطفان

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط شایان 86/8/15:: 5:0 صبح     |     () نظر

سلام ی به وسعت همه ی عالم امروز که در خدمت شما هستم با اولین نوشته ی این وب لاگ در ماه مبارک رمضان : امروز داشتم در خیابان راه می رفتم زنگ موبایلم به صدا در آمد وقتی به تماس پاسخ دادم یکی از دوستانم پشت خط بود چندی با او به صحبت پرداختم بعد از تمام شدن صحبتم متوجه مسئله ی جالبی شدم یک لحظه احساس کردم که خیلی زود به موبایل جدیدم عادت کرده ام وقتی موبایل پدرم را در دست گرفتم احساس کردم که این موبایل قدیمی شده است و من چه زود آن را فراموش کردم با خود کمی فکر کردم ...انسان چه زود به رفاهیات زندگی دل میبندد چه زود عادت می کند اما انگار انسان به بعضی چیزها هم عادت چندانی پیدا نمی کند من تازگی ها عادت کرده ام خیلی دروغ بگویم بلی این جمله ی دوستم بود چرا ؟ چرا کسی نمی گوید : مدتی است  اگر گناهی کنم شب خوابم نمیبرد و ........  بلی درست است عادت های ما این ها باید تغییر کند البته به همین سادگی این امر میسر نیست مثلان عادت کنیم به نماز اول وقت فرا گیری علم ویاد دادن آن به دیگران و.......  اما یک راه میانبر وجود دارد آن چیست؟ این ماه عزیز است ماه رمضان که در این ماه اگر به دقت بنگری میبینی که خداوند می خواهد به انسان درس هایی بزرگ دهد مانند این که چگونه به عادت های خوب روی آوریم  پس این درس الاهی را فرا گیرید که این مجالی است برای جهانیان که یاد گیرند از خدای خود تعجیل کنید وبا زنبیلی پر از این خانه به بیرون روید که ممکن است دیگر مجالی برایمان نباشد واین آخرین فرصت باشد برای یاد گیری وسلام.

                                                    


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط شایان 86/6/26:: 5:50 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4