سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهنما

سلام

 در آخرین روز تعطیلات و آخرین ساعت های فراغت در پاسخ به دعوت دو وبلاگ نویسی که همیشه به بنده لطف داشته اند مینویسم . در پاسخ به دعوت یاس کبود و خلوت من!!!

 

رسول اکرم (ص) می فرمایند: کسی که در قلبش به اندازه ی ذره ای کبر و غرور باشد وارد بهشت نمی شود و کسی که در قلبش ذره ای ایمان باشد داخل جهنم نمی شود

 

رسول اکرم (ص) می فرمایند: دانشمند بر عابد هفتاد درجه برتری داده شده است که میان هر دو درجه به اندازه میان آسمان و زمین است .

 

امام علی (ع) می فرمایند: اصل مروت و جوان مردی حیا و شرم و نتیجه ی آن عفت و پرهیز گاری است.

 

امام حسن (ع) می فرمایند: طوری برای دنیایت کار کن مانند اینکه همیشه زنده هستی و طوری برای آخرتت کار کن مانند اینکه فردا میمیری.

 

امام حسین (ع) می فرمایند: گریه ی چشمها و خاشع بودن قلبها از رحمت الاهی است .

 

امام موسی کاظم (ع) می فرمایند: راهنمای عاقل تفکر است و راهنمای تفکر سکوت.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با عرض پوزش از اینکه خیلی طول کشید تا نوشتم!!!!

 

یا حق....

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط شایان 87/1/16:: 11:49 عصر     |     () نظر

سلام. سر در گمی بد چیزییه !!! امروز میخواستم  براتون ازماجرای شرکت کردنم در جشنواره ی ممتازین بگم وسخنان  سردار سعادتی اما از این حرف ها چه سود فوقش  یه عده برام مینویسن آفرین بعدش گفتم در باره ی  اسفند ماه بنویسم که باید بریم تهران چادر بزنیم و به این موضوع گیر بدم  اما با خودم فکر کردم  این حرفها  به چه دردی میخوره؟ نمیدونم  شاید به درد بخوره؟ خب آدم بعضی وقتا گیج میشه راه درست رو نمی تو نه  تشخیص بده احتیاج به یک راهنما داره .به یاد این نکته افتادم که: عقل چراغ راه و راهنمای انسان است .

در ادامه این نکته هم از ذهنم گذشت که عقل یک تنه همه چیز را نمیتواند حل کند چون انسان که از اول همه چیز را نمیداند پس این راهنما خود نیز احتیاج به نیرویی قوی تردارد .تجربهو شجاعت. عقل راهبر انسان است که با گذر زمان و کسب تجربه قابل اعتماد تر میشود. 

انگار من هم از سر در گمی در آمدم و نوشته ام را یافتم.

 

موفق باشید و سرافراز یا حق...........   


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط شایان 86/11/22:: 7:42 عصر     |     () نظر



کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط شایان 86/9/10:: 12:2 صبح     |     () نظر
<      1   2   3      >