• وبلاگ : راهنما
  • يادداشت : اسيران
  • نظرات : 7 خصوصي ، 15 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + الهام 


    سلام.

    انسان بودن يه سري قراردادها و قانونها داره ديگه.

    به نظرم بيا منصفانه تر نگاه کنيم هيچکس هنوز به اون دنيا نرفته بهشت را نديده جهنم را هم نديده پس قضاوت نکنيم که ديد و محدوده ي فکري ما زميني هست و بهشت و جهنم در عوالم ملکوت هست و تا نريم ببينيم که نميشه صريح نظر داد و نتيجه گرفت راجع به عالم ملکوت و اون دنيا.

    در مورد فرشته هاي نکير و منکر هم فقط بيا دعا کنيم ربنا قنا عذاب القبر برحمتک يا ارحم الراحمين.

    خدا هم مي بينه هم ميشنوه اما يادت نره ستارالعيوب هم هست الرحم و الرحمين هم هست.تو سختترين لحظه هاي زندگي که از هر کس و هر چيز نااميديم و همه راهها بسته است ميگيم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا....

    خدا ميگه مکروا و مکرالله والله خيرالماکرين اما اين آيه در مورد آدماي خيلي بد و ظالم هست که مردم ديگرو هم آزار ميدن و تو و هيچکس ديگه هم از اونها خوشش نمياد وگرنه که دائماً از توبه و بازگشت و بخشش و رحمت خداوندي گفته.

    ببين همه ي چيزايي که گفتي گناه هست در حقيقت دو رو داره و ميشه از همه ي اونها به يقين و ايمان و خدا رسيد و بالعکس همه چيز زندگيتو روي همين چيزا ببازي.

    مي دوني چرا نيازهاي ما گناه داره چون انسان بودن خيلي سخته..اشرف مخلوقات بودن خيلي سخته.

    اسير بودن درد داره رنج داره اسير ثروت، اسير علم، اسير عشق و دوست داشتن، اسير دين، اسير قدرت، اسير سياست.از همه اين چيزها چشم پوشيدن و آزاده بودن خيلي سخته اما آرامش بخشه.منم هنوز اسير همين اسارتهام که آزادگي، روح و دل خيلي بزرگي ميخواد..

    برات دعا ميکنم که خدا پاسخ همه صبر کردنهات رو با برآورده کردن خواسته هات و شاد کردن دلت بده.آمين.

    باز هم ميخوانمت.

    پاسخ

    بله داره اما قرار دادش دين نيست!!! هيچکسم نيومده بگه اره بهشت هست جهنمم هست . به هر حال خدايي که مکر ميکنه ديگه نميتونه صادق باشه بقيه ي جواباتو هم پشت تل بهت دادم که قانع شدي و نتونستي جوابي بدي